Operationsdagen

Efter insömningspillret igår sov jag ganska tungt. Det hade hänt mycket i rummet jag ligger i men inte märkt något utav det. Vid 6-tiden vaknade jag av att fönstret stått öppet hela natten så jag var ju helt genomfrusen. Inte så bra för har fått tillbaka hostan nu under natten. Den var ju nästan borta. Det är ju konstigt att fönstret får stå öppet sådär på natten.

Nu på morgonen har det inte hänt så mycket. Jag väcktes vid halv åtta av första kirurgen som kom in och kollade läget. Fick ta tempen och vikt. 56.6 vägde jag. Blev väldigt förvånad för brukar ju ligga ett par kilo högre än så. Får köpa hem en våg så man har koll på sin vikt sen.

Fram till nio imorse fick jag dricka. Så en kopp kaffe och en näringsdryck är vad jag har fått i mig. Var nere med min sänggranne och tog min förhoppningsvis sista cigg någonsin då mitt löfte till mig själv förra operationenen var att sluta lagom till nästa. Och det är ju nu. Så jag hoppas på det bästa!



Kommentarer
Anonym

Lycka till!

2009-08-26 @ 11:23:44
nillano

Har tänkt på dig och hoppas operationen gått bra!

Lycka till med ciggen... jag hejar på dig!

2009-08-27 @ 00:10:46
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Anonym

lycka till gumman tänker på dig hela vägen från Öjn

Kram Cilla

2009-08-27 @ 15:05:10
URL: http://zezilla.blogg.se/
Helena

TÄNKER PÅ DIG!

Kram

2009-08-29 @ 13:41:57
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0