Nålar, näringsdrycker och medicin

Då var man framme på sjukhuset. Jag delar rum med två äldre damer. Jag har aldrig delat rum förr. Förra gången låg jag i enkelrum hela vistelsen. Får väl se inatt om de är nåt som kan bli jobbigt.
De har satt nålen i handen på mig för de hittade inte riktigt rätt i armen. Jag är ju superkänslig när det gäller nålar som ska sitta ett tag så jag har väldigt ont. Men ska försöka sova bort smärtan sen. OM jag kan sova.
Jag är väldigt nervös. Har gråtit ett tag men känner mig ändå väldigt lugn nu.
En snubbe här på avdelningen pratade jag med när jag var på besök förra veckan. Han lades också in idag och gör sin operation innan mig imorgon. Det är skönt att ventilera lite med någon. Då det är hans första så kan man ju än en gån vara till lite hjälp för någon.
Wish me luck!!



kan ju säga att jag älskar de blåa mjukisbyxorna, som inte ens kom med på bilden.
dock är de för stora så när jag går ramlar de av...


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Good luck!!!

2009-08-25 @ 23:07:38
URL: http://maddepladder.blogspot.com
Nillano

Lycka till!! Kram

2009-08-26 @ 07:59:53
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0