Inte långt kvar

När man börjar fundera över positiva respektive negativa saker med stomi och den kommande operaionen så blir jag ju bara förvirrad. Jag vet att jag kommer att göra den, det är det inga tvivel om. Men, jag är livrädd över hur jag kommer klara mig igenom allt. Hur jag mår efteråt? När är jag tillbaka till "livet"? Och allt annat runt omkring.
Det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud. Det är så mycket jag vill göra just nu men snart så kommer ett stoppljus i mitt liv som jag inte vet hur länge det kommer att stå på rött.


Kommentarer
Nillano

Klart att det snurrar runt en massa tankar.

Jag hoppas och tror att allt kommer gå toppen för dig!

Har du fått tid för op?

Kram

2009-08-19 @ 12:40:58
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0