Ica Maxis hundar

Jag jobbar precis bredvid Ica Maxi så jag brukar gå in där och handla om det är nåt jag behöver på jobbet. Vanligtvis är det inte så mycket, kanske en mjölk eller lite godis.
För det första så är det alltid så mycket folk så halva rasten går till att stå i kö. Sen när man går därigenom så ska man behöva se alla människor som går runt och drar på dessa "hundar". Jag tycker verkligen att det är bland det fulaste som finns. Korgar på hjul. Vilken idé. Visst, det är jättesmidigt men jag tycker ju att det ser för roligt ut.
Jag brukar alltid trotsa... Jag bär hunden istället. Som lär se ännu mycket mer dummare ut än att dra den iofs. Men den smällen kan jag nog ta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0