första besöket på sjukhuset

Igår var jag på polikliniskt besök på sjukhuset. Jag fick träffa sköterskor, hälsa på på avdelningen, träffa narkossköterskan och allt annat som man behöver träffa. När jag kom dit på morgonen fick jag börja med att ta blodprov. Sen fick jag träffa en sköterska ganska snabbt. Vi satt ner och pratade om småsaker som de var tvungna att veta. Efter det kommer läkaren in och säger plösligt att de vill göra en koloskopi av ändtarmen. Visst, hade de förberett mig mer på det än att berätta det när jag väl var där så hade det vart okej. Men jag kan säga att jag blev väldigt chockad. Så det var en jobbig upplevelse. Just nu när det är så mycket andra tankar som snurrar i huvudet så är jag väldigt känslig. Jag fick iallafall lugnande så undersökningen gick ganska bra.

Nu ska jag försöka ha en bra helg och på tisdag 18.00 ska jag vara på sjukhuset. Sen har jag en prelimenär operationstid på onsdag 8.00.
Nära nära...


Kommentarer
Nillano

Hej tjejen!

Så du ska göra ihopkopplingen i veckan. Jag har förstått att du ska göra den men viste inte när.

Jag håller tummar för dig att allt ska gå bra och att du inte får komplikationer.

Hoppas på uppdateringar här så snart du orkar... så man vet hur det går för dig!

Massa kramar

2009-08-25 @ 09:36:49
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0