Åh,dessa tankar på allt!

Ikväll har tjejerna vart här. Vi har ätit pizza och spelat spel. Väldigt mysigt. Mina tankar har vart på ett annat stället nu i några timmar istället för att ha samma saker i huvudet som jag haft senaste veckan. Det är påfrestande att gå runt och tänka på samma sak hela tiden. Självklart är det operationen jag menar. På tisdag intar jag mitt nya hem i en helt främmande sal och säng. Det skrämmer mig.
Men min älskade vän kommer till mig på tisdag och ska vara på besök i några dagar och vara här för mig. Det är en otrolig trygghet.

Ja, imorgon blir det lite öl och pingis sen blir det en paus ett tag från detta härliga liv!


Kommentarer
maria

Hej, ville mest saga lycka till imorgon! Jag forstar hur nervost det maste vara. Jag hoppas allt gar bra, att du laker snabbt och far fortsatta vara frisk. Stor kram!

2009-08-24 @ 20:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0