"Spårvagn sprängdes på Redbergsplatsen"

Ärligt talat så trodde jag att jag skulle dö idag.
Jag satt på spårvagnen hem från jobbet. Efter ett tag går en man på. Han beter sig väldigt konstigt. Står upp hela resan på typ 20 minuter. Ber till sin gud och gör konstiga rörelser. Ja, allmänt konstigt beteende på allmän plats liksom.
Jag trodde han var terrorist och skulle spränga oss i småbitar.
Känslan var så obehaglig att jag trodde det var på riktigt. Höll nästan på att hoppa av tidigare.

Jobbigt det där när man får för sig nåt och sen spinner vidare på det. Man blir ju bara rädd själv. hehe!
Jag dog inte. Dock väldigt trött efter en extremt lång arbetsdag. Morgondagen blir nog också på typ 10 timmar så nu ska jag försöka få lite skönhetssömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0