Snygga emokillar.. ?!

Allt händer på spårvagnen. Ja, det är sant. Man hör så mycket roligt, hinner tänka så många tankar och få massa inspiration. Jag gillart.
Idag när jag åkte hem från jobbet så hann det sitta många olika människor bredvid, framför och bakom mig. Jag åker ju ändå 25 minuter typ med vagnen så det är inte så konstigt.
Men de jag kommer ihåg var de två tjejerna som satt bakom mig innan de gick av i brunnsparken. Jag satt och lyssnade tyst på musik och nyfiken som jag är hör jag att de pratar om nåt så jag pausar och lyssnar.
Jag hör: "Många emokillar är snygga när de har luggen fram. Så tar man bort den och bara Woah".
Haha, så himla klockrent. Så jag fnittrade lite för mig själv och satte på musiken igen.


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Haha, nu blev jag sugen på att gå in och läsa på tjuvlyssnat! :)

2009-04-23 @ 21:24:45
URL: http://maddepladder.blogspot.com
Elvira

Haha, vad klockrent!

2009-05-09 @ 01:02:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Opheliac


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0