Ms lonley

Just nu ligger jag i min säng med datorn i mitt knä. Jag har ett tryck över bröstet som gör ont. Egentligen kanske jag behöver gråta. Men jag har ju inget att gråta över. Jag är bara tung i kroppen.
Jag har vart ledig i 2 veckor. Inte haft några måsten, gjort vad jag har velat. Suttit i solen med bra människor, grillat och haft det hur gött som helst. Imorgon går jag tillbaka till att börja jobba igen. Första dagen blir på 10 timmar. Det kan bli jobbigt. Kanske därför jag känner oron inombords.

En person finns det just nu som gör mig så otroligt glad. Lycklig. Jag önskar så att man kunde leva i en egen värld och bara få vara tillsammans ständigt och aldrig ha nåt annat att göra. Vilken dröm va...
Men så är det ju inte. Man har olika liv också. Det är bra.
Men just nu känner jag mig ensam...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0