Jag älskar våren i Göteborg

En lördag värd att inte glömma.
Jag o Maja gjorde endel av stan på dagen, åt take away vid strömmen på dagen. På eftermiddagen begav vi oss till slottskogen där vi satt en bit in på kvällen med alla andra vänner. Njöt av solen och livet helt enkelt. Innan utgång begav vi oss till Caroline och slängde i oss varsin pizza.
Kingshead och Ritz fick besök av oss påskliljebrudar. Ja, vi plockade dem tidigt under kvällen och de fick hänga med ända tills vi glömde dem precis innan vi skulle hem på natten.
Grejen med dem vet jag inte riktigt vad det var men vi skulle ge bort dem till söta killar helt enkelt. Ja, man måste va lite barnslig ibland. Jag hann bara ge bort en men han vart ju faktiskt väldigt glad. Han jobbade i den lilla kiosken och han satte den tillochmed i vatten. Hehe.

Idag har jag annars en sån där tråkig dag när man måste tvätta och sånt. Ska se om jag hinner köpa lite hårfärg så den blir fräsch också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0