Helt tankefritt

Idag kom jag tillbaka till Götet från en helg hemma med familj och vänner. Det har vart några helt underbara dagar. Lördagen åt jag påskmaten med en del av familjen. Sen bar det in till Skara för att hänga med vännerna. Vi åt pizza och grillade i parken, gick på förfest för att sedan träffa resten av vännerna på stadt. Söndagen gick åt att äta glass i stan. Hemma hos Edvin satt vi på gräset i solen, drack kaffe och fikabrö såklart =). På kvällen lagade halva familjen och vi vänner en brakmiddag som sedan avslutades med film.
Så himla härligt är det att vara hemma i trakterna när det finns andra där. I vanliga fall är det ju typ ingen som bor kvar.

Sen jag kom hem har jag byggt ihop en ikeahylla. Lite stolt över mig själv för det blev skitbra =)
Jag känner att jag just nu bara njuter av livet och älskar vädret..
Ja, jag funderar på mycket just nu men detta inlägget får bli såhär, utan tankar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0