Vårdcentralen.....

Ja, jag kanske var lite väl hård i mitt senaste inlägg. Men det är ju så som jag känner. Och det är ju det man måste få ur sig på nåt sätt. Jag har inte så mycket erfarenheter av sjukvården på sjukhuset här i Norrköping så det kan jag inte klaga på. Men det är ju som sagt vårdcentralen.

Varför jag aldrig åkte till akuten utan ville utreda på vårdcentralen var ju för att jag inte ville bli inlagd i denna stad där jag inte känner någon, utan skulle jag ligga på sjukhus ville jag göra det i mina hemtrakter där man kunde få besök av familj och vänner.

Igår förresten färgade jag mitt hår igen. ÄNNU blondare. Japp, nu är jag nästan vit i håret.
Så vi får väl se om ni känner igen mig. Jag är superdålig på att lägga ut bilder här på bloggen men jag ska försöka
bättra mig på den punkten.
Imorgon ska jag på personalmöte klockan 8 så ska försöka gå och sova nu!!


Kommentarer
Matilda

Tycker inte att du är hård alls. Tänk om du hade väntat, då kanske du inte levt idag ryser!



Ännu blondare? coolt! Måste ja se! Ska försöka ta med din öl idag=)



Kramar

2008-10-03 @ 09:54:35
URL: http://mathy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0