Sjuk och åter sjuk

Jag är hemma. Hur förlyld som helst. Jag kan knappt andra för jag är så täppt i näsan och det gör ont att andas genom munnen för jag har så ont i halsen. Jobbigt att man skulle åka på en riktigt elak förkyldning alltså...

Imorrn ska jag försöka få tag på min läkare så att jag kan få tala med honom om hur vi ska göra med mediciner och återbesök och allt som behövs. Jag känner att min sjukdom inte försvinner och har väldigt ont av den så jag behöver nog få hjälp med det så fort som det går.
Sen ska jag ligga hemma och dricka honunugste hela dagen för att bli kvitt detta så fort som möjligt.


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Samma här! :-(

2008-09-07 @ 23:19:09
URL: http://maddepladder.blogspot.com
Kicki

Samma här också..Inte med förkylning alltså men resten av alla mina "komplikationer" i och med sjukdomen. Jobbigt att aldrig få vara "helt frisk" och kunna säga det högt när folk frågar. Har sagt det ett par ggr i början men nu vågar jag inte för då händer det alltid nåt, som tarmvred eller fistlar eller bara allmänt dåligt tillstånd. Får väl bara acceptera att jag kommer ha lite smått och gott att dras med hela livet. Orkar bara inte ringa läkaren även fast jag vet att jag borde, pust å stön. Efter jag började äta B-vitamin har jag inte varit förkyld på ca 3 år. Brukar skoja om att jag aldrig blir sjuk när alla andra ligger med flunsan, jag blir bara "dödssjuk" och håller på att stryka med av andra orsaker. Ödets ironi.

Diggar bloggen hårt. ja, alla era faktiskt. Madde och gänget. Ger mig styrka i vardagen när det känns lite extra tungt sådär ibland.

Kram Kicki

2008-09-08 @ 22:37:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0