orkar inte duscha..

Idag har jag dusch och pås-byte dag. Men Alltid, och det är verkligen alltid så drar jag mig ifrån det. Jag skulle gjort det under dagen men nu är klockan snart halv tolv och jag har ännu inte släpat mig in i duschen.
För jag vet att efter duschen så har jag massa att fixa med som jag oftast inte orkar. Men nu har det gått så långt att det börjar klia och göra ont så då har man egentligen inte så mycket val.

Jag mår okej. Snuvan är bedrövlig och hostan likaså. Idag har jag vart och köpt hostmedicin och beställt mer bandage på apoteket. Jag ska försöka släpa mig ner till en synundersökning imorrn men sen vill jag bli frisk!!
Sov gott!



Kommentarer
Madde (maddepladder)

Sådär är jag med! Drar mig in i det sista för att gå in i duschen när jag vet att jag har påsbytardag. Det konstiga är att varje gång jag byter påsen så tycker jag det går jättesmidigt, snabbt och lätt men INNAN drar jag mig jättemycket för det!

2008-09-09 @ 12:13:14
URL: http://maddepladder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0