Idag blir det bio

Idag har jag första gången på länge gått i en tajt t-shirt. Idag är jag stolt över mig själv.
Det är alltid lika svårt att gå hemmifrån med det på sig och veta att man måste ha det hela dagen.
Men det har gått riktigt bra.
Det jobbiga är att man får vara lite intensivare på att tömma, men det känns bra idag ändå!

Idag har jag shoppat lite utav mina "ha-grejer". Det känns också bra.
Snart ska jag och Jesper gå och kika på Arn. Men när jag skulle köpa biljetter nu på internet så visas den i den största salognen typ. Och platserna som är bokade är 2 st på varje rad. Tre rader och alla i mitten.
Alltså, vilken plats ska man välja?? Man vill ju inte sitta i mitten på rad med alla andra för då ser man ju inte!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0