Helgbesök

Nu i helgen har vi besök av Jespers mamma, bröder och Ina och idag har vi kikat på stan och lagat god mat.

Sen imorgon är det tillbaka till jobbet igen. Men det är skönt att det är söndag för då är arbetsdagen inte så lång.


Det börjar annars bli höst. Brukar inte vara så förtjust i hösten men när man går i butikerna och hittar det ena efter det

andra som man bara vill ha, så älskar jag hösten. Härliga färger, stora halsdukar, mysiga mössor.

Ja, på måndag ska jag försöka få lite shopping gjord.

Nu ska jag åretgå till tv:n.



Kommentarer
Mikael

Tja Susanne!

Tänkte bara säga att jag läst igenom din UC-historia nu. Det blev först nu, efter ett djupt andetag, men det kändes viktigt att läsa. Och sen hade jag ju lovat dig det oxå :) Bra berättat tycker jag, starkt, det berör en. Vi människor kan behöva drabbas av lite mer compassion för varann. Och det är dessutom väldigt bra att få insikt i vad UC är! Önskar dig full hälsa!! Bless!

/Mikael

2008-09-14 @ 19:00:42
URL: http://bloggalitemera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0