En bra länk...

Idag har jag via ILCO:s hemsida hittat en länk till en artikel om sjukdomen som är väldigt akuell för mig.
Och den är jättebra. Läs här...
http://www.orebroll.se/upload/OLL/Admin/Tebladet/TE-0906-06.pdf

Jag har ännu inte lärt mig att länka så ni får väl kopiera adressen. Får väl ta ett snack med Johanna
nu då för nu kan ju hon.
Annars är det lugnt. Förkyldningen har ännu inte lagt sig. Ändtarmen bli aldrig frisk. Jag har jobbat idag men
imorgon är jag ledig igen.
Shopping shopping är det enda jag har i huvudet. Fortfarande. Haha. Men då är allt som vanligt, och som det ska vara.
Puss


Kommentarer
Nilla

Hej Sussi!

Kul att se att du såg länken jag skrev om i forumet på ilcos hemsida.

Tråkigt att du inte får ordning på ändtarmen, önskar dig lycka till!

Hoppas du får en lugn och skön helg och laddar batterierna väl.

Mvh Nilla

2008-09-20 @ 19:06:06
URL: http://nillano.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0