De 3 L:en

Imorgon är det lön. Och imorgon är alla räkningar betalda. Är det inte underbart?
Pengarna kommer in på kontot, och försvinner lika snabbt. Haha...
Ledig är jag också.....

Nu har jag inte mycket att oroa mig för längre. Allt rullar på.
En kompis hörde av sig idag om att de ska flytta från deras lägenhet som de hyr i andrahand.
Och sa att han skulle rekomendera oss till ägaren till lägenheten. För nu är vi ju superintresserade.
Det känns Jätteroligt så nu är det ju bara att hoppas. Då slipper man ju leta nu utan bara glida in på
ett bananskal. Det skulle vara härligt.

Det känns dock väldigt jobbigt det här med att behöva sluta sitt jobb och lämna allt som man har byggt
upp här på snart 2 år. Men det är väl så i livet. Att man får lämna saker lite titt som tätt.
Ett snabbt och litet inlägg, hinner inte svara på kommentarerna som jag fick igår för behöver sova.
Men jag hoppas att jag orkar med det imorgon, efter min körlektion. Jag hoppas verkligen att den går
bättre än den jag hade igår. För min lärare stod på bromsen flera gånger så att jag inte skulle krocka.
Haha!!


Kommentarer
Matilda

Hellu! Har du sagt upp dej? Kram

2008-09-25 @ 22:23:35
URL: http://mathy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0