Ännu mer stomisnack

Jag fick en kommentar om mina bilder som jag lagt ut. "Det var ingen vacker syn".
Men resten som skrevs var inte på ett negativt sätt.

Nej, det är ingen vacker syn. Men hur snyggt är ens rövhål annars liksom?
Jag är glad att det är så många som visat intresse för, speciellt det inlägget.

Många har sagt att de lider med mig osv. Men det är inte det jag vill komma fram till, utan
att det finns många där ute som är som jag och många andra vet inte nåt om detta.
Jag har kommit in i nån slags stomiperiod här så det kan nog bli mycket tankar från min sida
om det just nu. Men är ni intresserade så är det väl bara att fortsätta läsa!!
Hoppas ni tycker det är lika intressant som jag gör. Ibland bli man riktigt facinerad över sig själv!


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Men vilken smart kommentar, hahaha man blir nästan full i skratt av hur puckade folk kan va!



Det är väl ingen av oss som tycker att våra stomier är sexiga direkt men sen att det är jävligt sexigt att man är vid liv istället för död tack vare att man fått sin stomi, det är liksom en annan sak det... ;-)



Kram!

2008-09-07 @ 19:05:06
URL: http://maddepladder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0