Vintertid...

Ja, nu är det vintertid. Och det märks ju så fruktansvärt mycket. Det är supermörkt när man går till jobbet,
och när man går hem också för den delen. Nu ser man inte solen mer. Man är konstant trött och detta kommer
hålla i i flera månader. Det är ju katastrof !!

Idag har vart en vanlig dag. Jag har jobbat... och vart Supertrött!!
Nåt som är jobbigt är ju att vara trevlig och glad när man är trött.. ojoj...
Nu ska jag duscha. Sen SOVA!!! För imorrn får jag sova ända till klockan 10.



Kommentarer
Anonym

Bara för att göra dig lite avundsjuk i höstmörkret så är det strålande sol, jag går i kort kjol, linne och solen bränner i mitt ansikte. känn på den!



jo du susie på onsdag kommer jag hem en kortis!!

När flyttar du???

pusss pusss baby!

2008-11-01 @ 19:10:54
URL: http://www.kerstinfromsweden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0