Pengar ??

Idag har jag vart o kikat lite på stan.
Förskräckligt jobbigt när pengarna efter den här månaden tagit slut.

Skulle förresten köpa pizza på vägen hem. Så först var jag på hemköp där jag
betalade med mina sista kontanter. Sen när jag skulle betala pizzan, ja då har de höjt
priserna så jag fick lov att pruta ner en femma för att kunna dra kortet.
Haha, det var sjukt pinsamt kan jag säga.
Men imorrn är det lön igen. Det är ju jobbigt det sista i månaderna nu när man måste spara
så mycket som möjligt inför flytten.

Ikväll var vi på trappan och kikade på när lite vänner skulle spela.
Rätt som det är är Jesper på väg upp p åscen och han raggar upp lite vänner som kan hjälpa
honom med att köra osv. Och så kör han en låt. Det var öppen scen så det var ju okej.
Gitarr, trummor, tamburin och körare, det var vad han fick ihop på 5 minuter.
Så idag bjuder jag på en bild på mig själv från kvällen. Hehe!! God natt!




Kommentarer
Malin

haha sune då räckte inte pengaran ;)

2008-10-24 @ 00:39:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0