Lugn helg = lugn själ

Imorrn händer det. New Opening. Reklamen har börjat gå på tv. Hemsidan är uppdaterad. Ni som vet vart jag jobbar får väl kika in. Det blir Grymt helt enkelt.

Har vart riktigt skönt med en ledig helg. Har tagit det superlugnt. Min lillasyster är här nu. Hon sitter och spelar guitar hero. Hennes favorit.
Pappas operation gick bra. Det var båda benen i vänstra smalbenet som hade gått av. Men med lite spikar och grejer så fixade de det, han slipper ju tillochmed gå med gips. Så det känns skönt.
Lite jobbigt bara att man jobbar och är så långt borta så man inte kan åka och hälsa på honom.

Samma visa idag också, som vanligt. Jag har "påsbytardag". Vilket betyder att jag passar på att duscha o sådär. Men jag har dragit mig hela dagen för att göra det. Jag orkar ju inte. Njuter liksom inte längre av att ta en dusch utan tycker bara det är jobbigt. Men tror jag ska försöka sova nu snart så kan jag ju gå upp lite tidigare imorrn och hoppas att jag har lite extra energi då!



Kommentarer
Anonym

pst vad är de för maxfacktor grej ni skall på ??

pöss kram cillen

2008-10-06 @ 22:34:48
Nilla

Blev nyfiken på vart du jobbar =)

Skönt att det gick bra för din far!

Jag känner igen det där med duschningen...

2008-10-06 @ 23:59:24
URL: http://nillano.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0