Härligt helt enkelt

Åh vad jag redan börjar oroa mig för flytt.
Möbler och inredning, hur allt ska se ut. Panik!!
Och jag har inte ens vart i lägenheten! Haha, typiskt mig.

Idag har nog vart en bra dag. På jobbet har jag rensat på lagret.
Så skönt. Nu hittar man saker och ting igen.
Slutade 4 så då gick jag o fikade en sväng.
Sen hem för att äta mat och självklart en kik på greys anatomy.
Och så var kvällen fulländad. Nu ska jag nog sova snart. Får iallafall
sova ända tills 10 imorrn. Åh, vad härligt.


Kommentarer
Nilla

Är ju alltid jobbigt att flytta, men är ju kul att få pyssla och greja inreda och möblera efter att allt är färdigt med gammla lyan.

2008-10-16 @ 22:05:42
URL: http://nillano.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0