Härliga lördag!!

Idag har vart en lugn dag. Jag vaknade sent och gick efter ett tag ner på stan. Fick lite shopping gjord.
Lite stickat, många olika strumpbyxor och ett par riktiga pyjamasbyxor. Det var längesen jag hade men
det är ju superskönt!

Far min ligger på sjukhuset efter att ha fått en stock över sig så han opereras imorgon.
Så får väl se hur jag sover inatt. Jag blir ju orolig. Tror det bara var ena benet som rök
men ändå.
Känner att det faktiskt är nog med sjukhusvistelser för medlemmar i min familj. Det har
börjat bli lite för mycket av det.

Imorgon kommer min lilla lillasyster Jessica. Hon ska vara här hos mig i en vecka och
praktisera på min arbetsplats. Det ska bli kul att ha henne på besök. Hon är 15 så lite
jobbigt kan det nog bli...
Nu ska jag kika vidare på Arkiv X...


Kommentarer
Matilda

OJ! Hela benet? shit o du verkar coollugn. Hehe kul med en 15åring i huset det blir dåännande vill jag lova!

2008-10-04 @ 23:59:42
URL: http://mathy.blogg.se/
Nilla

Otäkt med olyckan din pappa var med om. Hoppas allt går bra.

2008-10-06 @ 23:57:08
URL: http://nillano.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0