En vanlig torsdag...

ja alltså, det händer inte mycket i mitt liv just nu.
Jag är ledig nu i tre dagar så det ska bli hur skönt som helst.

Det är mycket funderingar över flytt, jobb... och nästa operation.
I början av november ska jag träffa min läkare och prata om det.
MEN, jag vill ju inte vara arbetslös och sjukskriven liksom.
Så det känns ju jobbigt faktiskt...

Annars har det varit en ganska glad dag.
Väktarna som jobbar på stan är så sjuukt roliga.
Varje gång de kommer förbi och hälsar eller vinkar så blir man
bara så glad. Ja, ni förgyller ju dagar!!!


Kommentarer
Nilla

För står hur du tänker med jobb och sjukskriving :( Känner likadant. Vad ska du göra den kommande operationen? Sätta ihop eller göra resorvar?

Kul att höra att du gillar oss väktare ;D

Trevlig onsdag! Kram

2008-10-22 @ 06:50:47
URL: http://nillano.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0