Ännu en härlig dag !!!

Igår var jag och köpte mig en kompaktkamera. Jag har ju ingen liten smidig sen innan så det behövdes...
(Det blev en Casio. En ROSA. Så söt!)
...För på Söndag ska vi på Hellacopters i Sthlm. Det kommer bli grymt.
Deras sista spelning någonsin, och vi är där!!

Idag förresten hade jag körlektion igen. Det gick superbra idag!!
Jag körde som en gud.... Allt rätt, eller ja. Nästan iallafall!
Och så är uppkörning inbokad, men det får ni inte veta när jag ska göra.
Det blir en överaskning. Men var inte för spända, det är ganska många veckor kvar....


Kommentarer
Nilla

Åh, upp körning. Skoj, minns än idag hur det var :D (2002-11-13)

Lycka till när det blir dags!! Lyckospark i baken :D

2008-10-22 @ 07:19:31
URL: http://nillano.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0