Vill också göra nåt sånt

Åh, idag har jag vart ledig. Jag sog länge, för en gångsskull. Det var jätteskönt. Sen på eftermiddagen gick jag till fräcka och fikade med Terese. Hon åker iväg till USA nu så jag är lite avis. Det skulle vara skönt att åka iväg ett tag och se lite av världen.
Sen har jag städat. Så nu är det inte mycket kvar av hemmet som behöver bli rent. Jag hoppas bara att nån annan tar tag i det så att jag slipper städa mer. Måste ju ha rent till helgen för tänkte ha lite personalfest här.
Cillidill kommer hit också tror jag så jag hoppas att hon kan vara med. Har inte frågat henne än så det får jag ta och göra. Om du inte läser detta innan, cilla, vill säga :)


Kommentarer
Cillidill

ååå låter ju jätte kul hoppas kunna komma tror du man får ta med sig anders me i sånt fall???
puss kram

2008-05-20 @ 09:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0