Tillägnat Madde

Idag när jag hade slutat jobbet så gick jag en sväng på stan för att fördriva lite tid. Och när jag går inne i Domino så stöter jag på Madde. Hittade henne via hennes blogg. Den kan ni hitta till på http://maddepladder.blogspot.com/.
Vi har bara setts en gång innan men det är så sjukt för även fast vi liksom inte känner varandra så har vi nåt så stort gemensamt så att det finns så mycket att prata om. Sen följer vi ju varandras bloggar så det känns som om man känner varandra. Det är en konstig känsla tycker jag. Men det känns ändå skönt att kunna prata öppet och få ventilera lite om stomin på ett annat sätt än vad man gör med sina vänner. För de förstår inte riktigt på samma sätt som hon gör. Hon är sådär engagerad som man nästan önskar att man vore.
Jag vill ju göra det bästa av denna situationen som jag är i. Man kan ju hoppas iallafall att man kan hjälpa och synas.
Har faktiskt börjat kolla efter en bikini på stan nu istället för baddräkt. Jag läste på en annan blogg där en tjej som kallar sig Virrhuvet skrev om att stomin inte ska få ta över ens liv.(Får nog ta o länka till hennes blogg i nästa inlägg)
Man ska fortfarande kunna leva som man vill. Och jag vill leva med bikini. Så jag tänker ge det en chans.

Det jobbigaste jag tror kommer bli är alla blickar. Tycker inte riktigt om när folk tittar på mig utan jag vill kunna göra saker utan att folk glor. Men det blir definitivt en erfarenhet och kanske lär jag mig nåt nytt om mig själv!!
Så hejja på mig nu... För snart är det badsäsong!!!!!


Kommentarer
coco

Folk kanske tittar först men jag tror inte så många bryr sig. Våga Bikini giiirl :)

2008-05-21 @ 19:40:42
URL: http://cocish.blogspot.com
Malin Jacobsson

sune jag hejjar på dig, du kommer att vara skit snygg i bikni.. du dags för en bärs snart kanske? eller iallafall en fika :)puss

2008-05-22 @ 18:46:30
Madde (maddepladder)

Hej, såg inte detta förrän nu, TACK!

Trevligt att bli tillägnad ett inlägg bara sådär :-)

KRAM

2008-05-27 @ 23:26:54
URL: http://maddepladder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0