Städning och körkort

Idag har jag städat ännu mer faktiskt. Har gjort det de senaste dagarna. Idag har jag nämligen städat i köksskåpen. Fixat och donat. Det var roligt för det blev rent :)
Klockan börjar bli mycket och jag börjar få lite ångest över att jag inte är trött eftersom jag har körlektion klockan åtta imorrn. ÅTTA. Det är ju sjukt. Fanns inga anadra tider så jag fick ju ta den då.
Sen kommer jag inte kunna köra på flera veckor för alla tider är tagna och jag har inte kunnat boka några eftersom jag inte fått nåt schema från jobbet än.
Jaja, så kan det väl vara!!

Jag längtar iallafall till den dagen jag väl tar mitt körkort. Det ska bli så skönt. Jag har ju ingen bil i den här stan men när jag åker hem på besök så kan jag faktiskt få låna en bil själv istället för att bli skjutsad och hämtad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0