Sommar....

Det har vart så otroligt fint väder i helgen. Och det bästa av allt var ju att jag var ledig och kunde vara ute. Jag o Jesper hade planerat in en cykeldag i lördags. Vi tog oss ut till Lindö och låg sen på en klippa hela dagen och solade våra halvnakna kroppar. Det var kanske 20 personer på den där lilla klippan som vi var på så det var ju inte så många. Vi var iallafall ensamma på våran sida.

Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om badsäsongen. Främst om att jag också vill kunna gå i bikini.
Vet ni vad? När vi låg på den där klippan, det var inte så mycket folk, så tänkte jag att "jag borde ju faktiskt prova". Så av med kläderna och på med en bikiniöverdel med shorts till. Och där låg jag och solade. Folk som gick förbi tittade säkert men det var inget som jag märkte.
Det var en konstig känsla att på nåt sätt blotta sig för de människorna som var där. Men det kändes så skönt att jag vågade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0