Sommar och sol

Jo jo, ner på stan kom jag ju idag iallafall men inte för att shoppa utan jag fick hoppa in och jobba. Det var lite jobbigt eftersom jag la mig väldigt sent igår för jag trodde ju jag var ledig. Jaja, så kan det gå! Det var trevligt att få nåt ordentligt gjort idag iallafall.
Så imorrn får jag ta mig ner för att titta lite på stan.
Jag har fått mitt sommarschema nu också. Blev förvånad över att jag är ledig så mycket som jag kommer att vara. På ett sätt är det ju hur skönt som helst men o andra sidan så har jag ju verklgien ingenting att göra i denna stad när jag är ledig. Alla mina lägenhetskamrater och Jesper ska åka härifrån nu snart och inte vara här i sommar. Så det kommer bli sjukt ensamt.
Ska försöka ta mig ut och göra små resor istället på mina långlediga dagar men det är ju lite svårt också eftersom jag varken har bil eller körkort.
Jaja, det blir säkert hur bra som helst i slutändan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0