Prov var alldeles för längesen man gjorde

Ojojoj... Nu i flera dagar har jag haft en ny "bästa vän". Alltså min körkortsbok. Den har vart med i väskan, i sängen och tillochmed på toaletten. Alla tillfällen då jag inte behövt göra nåt annat så har den vart där. Nu ligger den här bredvid mig men jag har bestämt mig för att ta det lite lugnt en stund för har suttit i fyra timmar konstant nu med både den och framför datorn med tester. Imorrn är det som gäller. Då ska jag skriva. Vi får väl se om jag kutar hem till datorn och bloggar om hur bra jag lyckades eller om jag inte skriver på en vecka för att jag är så depprimerad över att jag misslyckades.
Nej, så hemskt ska det nog inte bli. Det blir ju inte värre än att man får göra om det liksom.

Magen är upp och ner just nu och jag hoppas bara på att jag ska kunna somna om en stund så att jag orkar upp imorrn också. Ska ta mig ut till vägverket. Där jag ALDRIG har varit utan bara fått förklarat för mig vart det ligger. Så bara det gör mig ju nervös. Kommer få åka dit Jättetidigt bara för att veta att jag hittar.
Nåväl, nu är det dags att sluta tänka och focusera på att bli trött...


Kommentarer
cillen

skall hålla alla mina tummar för dig att det skall gå bra jag tror du fixar det
kram cilla

2008-05-09 @ 08:24:25
URL: http://zezilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0