Party !!

Ja, i lördags hade vi lite personalfest här hemma hos mig. Det var supertrevligt. Vi grillade, körde twister och kollade på Perelli såklart. Sen skulle det bli utgång men så blev inte fallet för mig. Vi gick och åt på mcdonalds och sen gick vi hem. Jesper deckade i soffan men jag hann tillochmed borsta tänderna innan jag la mig i sängen.
Så idag har jag städat, igen. Känns om om det är det enda jag har gjort de senaste dagarna. Men idag tog det nog bara 2 timmar sen var det superrent överallt igen, så det var skönt.

Jag är ledig ett par dagar till nu så imorrn ska jag tvätta. Hoppas på att komma ner på stan en sväng också. Sen på tisdag ska jag ha körlektion. Det går framåt med det där men sakta. Sen har jag inte en körlektion på typ 3 veckor för jag har ju inte kunnat boka några och nu är det för sent. Det kommer ta evigheter att få det där himla körkortet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0