Mellanstadiedisco

Förfest hos Jonas ikväll. Var mycket trevligt folk och vi spelade ett roligt spel. Sen gick vi ut. Hade velat gå till Hugo men det blev Trappan. Alltså seriöst.. Det är verkligen mellanstadiedisco känsla och väldigt mystiskt folk som är där. Jag och Mathilda satt och tittade på folk och åt lite nötter. Ända tills vi båda kom fram till att det var dags att dra. Så nu sitter jag här. Har fått huvudvärk av den fruktansvärda musiken. Tänkte bli av med den och sen lägga mig för att sova. Ska ju upp och jobba imorrn..
Skulle mer än gärna vara ledig men det får jag vänta med tills på måndag.

Det här är alldeles för sent för mig. Jag orkar knappt vara uppe så här länge längre. Och när vi var ute blev jag så trött så det var bara skönt att det var tråkigt så jag fick komma hem till sängen.
Man börjar bli för gammal helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0