Körkort?!?

Idag vaknade jag och var så trött. De senaste dagarna har jag sovit middag efter jag kommit hem från jobbet. Även om det har vart vid halv åtta på kvällen. Och idag fick jag inte heller känna mig helt utvilad.
Jag tog det lugnt, städade toan och sådär. Sen gick jag ner till körskolan. Hade körlektion i 80 minuter och efter det satt jag framför datorn i typ 3 timmar och pluggade teori. Kommer verkligen behöva råplugga nu de närmaste dagarna om jag ska klara teoriprovet framöver. Kan ju inte säga när jag ska göra det men det är inte så långt kvar. Håll tummarna för mig!!
Imorrn ska jag jobba hela dagen. Vi har nu äntligen fått en butikschef efter att ha varit utan i flera månader så det ska bli spännande imorgon att se vad det är vi har fått.. Det blir säkert hur bra som helst!!

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0