KISS!!!

Japp, då åkte vi till sthlm igår. Vi käkade på burger king när vi kom fram och sen gjorde vi stan. Vi tog långpromenad från drottninggatan till Medborgarplastsen och Götgatan. Jag hittade mig en fin baddräkt på American Apparel och ett par fina tygskor från Top Shop. Sen begav vi oss mot stadion. Hela stan var fylld av Kissfans.
Vi hade sittplatser så vi slapp köa. Vi satte oss och hade en stor sol som låg på oss. Det var superhärligt att sitta där och njuta av solen samtidigt som vi lyssnade på förbanden. Det var sjukt mycket folk, 32500 st. Det var mäktigt att se hela publikhavet som stod framför scenen. Sen började de. Oj, vilken känsla.
De bjöd på en jättebra show. Fyrverkerier i massor, blod, flygturer över publiken och mycket eld. Självklart bara att de var där själva var ju mycket att bjuda på.
Det var iallafall en härftig upplevelse.

Vi åkte hem efter konserten, åt mcdonalds på vägen hem och då kände man sig ju sådär lagom tjock alltså. Två snabbmatsställen på samma dag. Hehe!
Vi kom hem vid halv tre och då var det direkt till sängen som gällde för vi åtta skulle jag upp för att göra mig iordning till jobbet.

Det var en kämpig arbetsdag idag när jag var så trött men nu ikväll fick jag sova två timmar iallafall. Vi har grillat och nu har vi lite fest men härligt folk.
Yes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0