Kilon hit och dit..

Jag var inne på toaletten och bytte mitt bandagae på magen då jag kom och tänka på saker så jag fick springa till datorn så fort jag var klar för att få skriva av mig lite..

Jag stog där, utan påsen och allt och tittade på min mage. Vet inte riktigt hur man ska tycka om sig själv.
Jag kommer ihåg några dagar innan jag gjorde min operation i november förra året. Jag och några vänner satt utanför sjukhuset på en bänk. Vi började prata om utseende och hur OFTA man klagar på sig själv. När man har lagt på sig några kilo, när magen är större än vanligt osv. MEN.... MAN SKA INTE KLAGA!!! Det kom jag fram till då. De finns så mycket som kan vara värre. Jag har också vart där. Klagat över de där extra kilona men nu vet jag inte längre om det är de jag ska klaga på eller om jag ska klaga på påsen som jag har på magen.

Jag kan säga att jag är idag nöjd över mina kilon och jag börjar se mig som vacker igen..
Trots allt..!!
Det är så man ska tycka om sig själv!!

So GO FOR IT!!


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Hej! Jag har pajat min mobil så jag kan varken sms:a eller leta efter ditt telefonnummer, kan inte du mejla mig på [email protected]?

Kram!

2008-05-13 @ 20:51:22
URL: http://maddepladder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0