Jag behöver en vän

Jag är så ensam i den här staden

För ett tag sen gick Jesper iväg. Det jag frågade honom då var "jaha, vad ska jag göra då? Han sa: "Diska, sy, laga mat, sånt som ni kvinnor brukar göra när männen är borta."

Visst, jag satte mig och började lite med några kläder som ska göras om men jag orkade inte ens ta fram symaskinen så det blev bara att jag klippte till dem som de ska vara.
Nu sitter jag här framför datorn igen. Ute är det fint väder, men jag har ingen att gå ut med. Ååhh, så tråkigt!!!
Det är så svårt att få vänner som man kan umgås med när man kommer till en ny stad och INTE pluggar. Jag har bott här i över ett år nu och jag har ingen som man kan ringa till när som helst och bara hitta på nåt. De jag har att umgås med har ju famijer och barn att tänka på så de kan inte riktigt vara lika impulsiva som jag!!
Den tjejen som jag faktiskt tycker mycket bra om och gillar att hänga med flyttade för typ en månad sen så då blev jag själv igen..

Alldeles själv


Kommentarer
Johanna

Susanne då :) Bara ringa. I sommar får vi ta massa afterwork i den härliga solen :)

2008-05-12 @ 19:30:19
URL: http://johannastenqvist.blogg.se
cilla

jag är din kompis;-) men nu bor ja ju på Ön som ligger tvärs över östersjön...
inte för det är nån tröst kanske men vet hur dte känns att vara själv jag tänker på dig gumman .. snart kommer jag ju till stoora staden
skulle vara kul att gå ut o ta en Öl då kanske KRAMIS CILLA

2008-05-12 @ 20:45:47
URL: http://zezilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0