en härlig dag

Idag har verkligen vart en riktigt härlig dag. Började dagen med att gå upp strax innan åtta för att sedan ta mig ner till en körlektion en timme senare. Det gick väl okej. Är lite för feg på gasen bara men det ska jag nog bli bättre på. Sen gick jag förbi broadway caféet och köpte nybakta frallor som jag gjorde iordning fint och bjöd Jesper på.

Nästa anhalt var till salongen. Skulle fixa iordning naglarna igen. De såg INTE bra ut. Men nu är de vackra igen :)
Målade i en rosa vårig färgton.
Sen gick jag en sväng på stan för att sedan gå tillbaka till salongen för att klippa mig. Och det blev SÅ bra.
I Mars klippte jag ju av mig håret kort och nu klippte jag det ännu kortare. Det känns kanonbra!
Får ta o fixa en bild som jag kan lägga upp!

Sen gick jag hem igen. Shoppade på apoteket och lagade mat. Och då kan jag ta och berätta för er att jag är inte en sån människa som vanligtvis har frukost på bordet färdrig innan ens killen har gått upp och verkligen inte ställer sig framför spisen efter eget intiativ. Det krävs mycket för att jag ska göra det.
Så idag har jag vart duktig!!


Kommentarer
Coco

Hej hej :)

2008-05-13 @ 23:07:25
URL: http://cocish.blogspot.com
Coco

Hej hej :)

2008-05-13 @ 23:07:42
URL: http://cocish.blogspot.com
Matilda

Skit snygg i håret, tänk om jag kunde passa i den frillan.

2008-05-14 @ 19:58:07
URL: http://mathy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0