Det gick sjuukt bra!!

Tror ni jag fixade provet elle? Jaa... De gjorde jag.. Haha.

Jag åkte dit super hyper nervös och mitt hjärta slog så hårt att jag trodde att det skulle hoppa ut ur kroppen.
För det första så åkte jag spårvagn dit, själv, och jag hade aldrig vart där innan så jag var ju nervös över om jag skulle hitta dit eller inte. Men det gjorde jag. Sen var det bara att sätta sig och börja. Frågorna var lättare än vad jag hade trott och efter jag svarat på alla gick jag igenom dem igen. Men jag kan säga att det tog emot att trycka på "rätta provet". Jag räknade igenom och trodde att jag skulle ha 8 fel, men med det skulle jag iallafall klara mig.
När jag rättade så hade jag 63 rätt... Av 65!!!!
Det var helt sjukt vad glad jag blev. Känns så otroligt skönt att det är gjort nu !!

Nu är jag ledig i helgen så det ska bli skönt. Det är ändå mycket man har på "att göra listan" men jag hoppas få Lite tid över till att njuta i solen!!

Så tack för mig!!








Kommentarer
Eva-Lena

GRATTIS GRATTIS!!Jättekul!

2008-05-09 @ 23:22:19
Madde (maddepladder)

Grattis, bra jobbat! :-) Kanske kan ta en fika i solen i helgen om tid och ork finns? Eller en glass på Halvars eller nåt? Kram!

2008-05-09 @ 23:50:33
URL: http://maddepladder.blogspot.com/
Anonym

Den känslan sune är bara för hälig :) Jag ramlade nästan av stolen när den rutan kom upp.. :D ! Hoppas du får ditt körkort snart :) Kram Empo!

2008-05-22 @ 23:25:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0