Tack Madde!!

Aldrig i min vildaste fantasi hade jag tänkt på att man måste skaffa intyg för sin medicin när man ska ut o resa. Men det måste man tydligen. Så tack Madde för att du sa det till mig. Och tack Mig för att jag gick in på ditt jobb för att säga hej. Haha!
Resan bokades iallafall imorse. Jag har vart och växlat pengar och allt verkar fungera bra hittills. Nu är det bara passet som ska hinna komma också. Men det är jag inte så oroad över längre så det känns bra just nu.
Började lite med packningen redan idag och funderar på hur mycket man egentligen ska ha med sig. Man vet ju inte om man kommer hitta nåt snyggt där som man vill handla, och gör man det så måste man ju ha lite extra plats i väskan.
Ja, tankarna flyger åt alla håll just nu men det ska nog fixa sig!!


Kommentarer
Jolie

Oh vad härligt! Du kom iväg tillslut, lite avis jag är då :)

2008-07-15 @ 21:48:24
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/
Madde (maddepladder)

Har du fått tag på nåt intyg då, hur gjorde du för att få det?



Ha det så bra på resan nu, det kommer gå kanonbra!



/Madde som är avis och gärna hade följt med! ;-)

2008-07-16 @ 21:33:04
URL: http://maddepladder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0