Sverige vs Malta

Det börjar ju alltid med att man läser de bloggar som man följer o sådär. Och sen när det kommer till ens egen, nej då är man helt ur balans och orkar inte ens skriva nåt. Så har det slutat för mig allt för många gånger. Men idag får väl ett litet inlägg komma till skott.

Jag sitter här och känner mig sådär lagom trött på Sverige och detta sjukt tr¨kiga väder. Bestämde mig för att åka till Malta och skulle i princip trycka på "Betala" när jag kom på att "ja juste, man måste ju ha pass". Det jobbiga är att det passet använde jag under mitt år som nybliven 18-åring innan jag fixade legitimation. Sen dess har det bara legat och samlat damm. Det var inte så helt kan jag ju säga. Så imorrn måste jag ner till polisstationen så tidigt jag bara kan för att se om de kan fixa detta åt mig. Kan de det, då bär det av till Malta på fredag.... ÅÅh, vad underbart det skulle vara.
Behöver inte ens tänka på om man ska ha med sig ett par jeans eller inte, för det behöver jag inte!!!!

åå jag vill!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0