Malta

Jaha, då är man på Malta.
När jag satt på flygplaten i Frankfurt så skrev jag ett blogginlägg för hand. Lite av det kommer jag förmodligen uppdatera i detta inläg någon annan dag.
Igår, min första dag här så tog jag en powernap sen var det dags för party. Vi var på några uteställen. Och när jag stod utanför Footloose så fick jag plötsligt 4 grabbar över mig som bråkade. Så jag fick en rejäl smäll i midjan men jag överlevde iallafall. Har haft redigt ont där idag.

Och idag har vi vart på Blur Lagoon. Bilder därifrån kommer, men det var helt otroligt vackert. Jag trodde jag skulle dö. Helt klart vatten och jaa, helt otroligt, ni får se själva när bilderna kommer. Sen har vi tagit några glas vin ikväll och badat. Det var galet. Funderar dock på att sova snart för känner mig lite dragen.
Lite uppdatering härifrån Malta, mer kanske kommer..

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0