Jag som tänkte sova...

Men så hade jag tydligen en utmaning som jag får ta mig an...


1) Vad åt du till frukost?

En rund macka med ost och gurka samt ett stort glas oboy (som förövrigt är bäst till frukost)

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.

Oj, vad hemskt. Det måste nog vara denna efter fyllebadet på malta!




3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

Nytt lösenord från min mobiloperatörs hemsida :)

4) När var du arg senast?

Det var ganska längesen jag var riktigt arg. Men sjukt irriterad var jag på jobbet senast igår då jag hatar kvinnor under reaperioder!!

5) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...

Mörkgrå

6) Ditt bästa minne från skoltiden?

Oj... Det var nog alla härliga skolkningar i caféterian och andra ställen samt våran bästa lärare genom alla tider, Elisabeth.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?

Jaa, nu efteråt när man blivit lite smartare så är det nog just skolkningen.
Det var inget bra alls....

8) Yoga eller löpning?

Varje gång jag har försökt mig på att springa så får jag så fruktansvärt ont i magen. Tror inte allt har läkt ordentligt än. Så jag skulle heller ägna mig åt yoga. Men det gör jag inte heller just nu.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?

Spaghetti med köttfärsås är det bästa jag vet så jag kör på det!

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?

Ingenting läser jag regelbundet, det har jag inte riktigt tid med. Men är det nåt så blir det Expressen eller Aftonbladet, men då på internet.

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film...your choice.

Jag har faktiskt inte så mycket koll på det där så jag passar.

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.

Greys Anatomy... Kan inte missa.
Inte heller Prison Break!!

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.

När jag satt och funderade på det här svaret så kom jag på att jag faktiskt känner samma som madde.
Alltså på er som slipper leva med diverse sjukdomar, utan får leva ett friskt liv.
Det är min dröm att få göra!!

14) Din bästa revansch?

Nej, där får jag vara tråkig för nu kommer jag inte på nåt.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?

Sämsta chef vill jag inte säga nåt om.
Bästa chef var också svårt. Men min nuvarande har jag inget att klaga på.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?

Den listan är lång..... Men några kan jag nämna...
Bläckfisk, Kanin, Sushi, andra snuskiga inälvor från djur/människor.
För det första att det ser vidrigt ut + att det låter vidrigt bara man pratar om det.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?

Neej, jag kan inte tänka.. Jag passar igen!

18) Kaffe eller te?

Kaffe. Te duger bara ibland och kaffe duger alltid :)

19) Skostorlek?

38 på ena foten och 38½ på den andra. Lite jobbigt!

20) Hur ofta är du på IKEA?

Senast jag var där var nog nångång tidigt detta år och än så länge har jag inga planer på att åka dit heller.
Så inte så ofta!

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...

Eftersom jag är en shoppinggalen tjej så skulle jag nog köpa allt som kom i min väg..
Till och med Dig ;)



Jag utmanar ingen idag för nu måste jag sova. Är så trött så jag somnar stående...
Men akta er bara, snart kanske!!!


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Hahaha, jobbigt att ha olika storlek på fötterna! :-)

2008-07-30 @ 23:18:20
URL: http://maddepladder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0