home from Sunny Malta

Nu sitter jag hemma i Norrköping igen efter helt underbara dagar på Malta.
Vädret har varit heelt underbart. Inte en enda gång hade jag ju användning av min tunna kofta.
Jag har sett ett så fantastiskt underbart landskap. Vita sandstränder, klarblått vatten, otroliga stenbyggnader och vackra kyrkor.
Jag är så full av intryck så jag vet inte hur mycket jag ska kunna skriva ner. Lägger upp bilder istället så får ni se hur jag har haft det. Brännan är perfekt så nu behöver jag bara bättra på den lite ibland.

Det har inte vart ont om action iallafall. Första kvällen hamnade jag mitt i ett slagsmål när tre killar flög på en enda liten stackare. Och mitt där de gjorde det stod jag. Fick en knytnäve i mig men nu är det bra iallafall. Bada halvnäck. För det första så är jag den största badkrukan som finns och för det andra så var det Jag som kom på idén. Men kul var det. Och varmt. Carro och Zack höll dock på att frysa ihjäl när jag förbjöd dem at gå upp ur vattnet.

Tack alla för underbara dagar på Malta. Jag lär ju komma på mer att skriva när allt har smält i hjärnan på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0