Halka och tråkig fredag

Nu till dagen...

Eller nej, förresten så tar vi gårdagen. Jag gjorde min halkkörning igår ju. Åh, va roligt det var. Jag var väldigt nervös innan men när jag kom dit så släppte det. Det var riktigt kul att slira omkring. Haha...

Nu sitter jag hemma i min soffa, en fredagkväll. Jag har inte så mycket för mig. Jag börjar bli lite desperat för jag vill åka utomlands. Men alla vänner är så fattiga så det finns ingen som kan åka med. Så då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag vill ju inte sitta här i Sverige hela sommaren. Nån som vill göra mig sällskap nånstans nästa vecka då ??

Jaja, nee.. nu ska jag börja fixa till allt för natten för jag är trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0