Hade gärna packat med er alla!!

Japp, imorrn bär det av till Sthlm. Jag åker vid halv sex så att jag har hela dagen på mig att fixa iordning allt så att jag inte behöver stressa iväg. Då ska jag träffa Petter. Äta en bit mat och ta lite vin tror jag det blir. Så det blir mysigt. Vet inte riktigt när man ska hinna sova bara men det löser sig nog.

Ja, jag åker ju själv. Men självklart så ska jag hälsa på nån och det är ju min underbara vän härifrån Norrköping, Carolina. Det ska bli så mysigt.
Såg på vädret nyss att tillochmed onsdag ska det vara väldigt ostadigt väder och regn, och från onsdag o framåt blir det många solchanser. Och gissa när jag kommer till Sverige igen. Jo, på onsdag. Så bättre blir det inte.

Min vän Emelie ska komma hit och låna min lägenhet i helgen också. Känns ju bra att inte lämna den tom så länge.
Vi får väl se om jag kan blogga lite på fredag natt när jag sitter på arlanda, nervös som en gris vid en tid på dygnet då man inte kan ringa nån.
Wish me good luck!!


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Good luck! :-)

2008-07-18 @ 00:48:08
URL: http://maddepladder.blogspot.com
Cilli dill

Vad kul att resa i väg draar du helt själv ut i vida värden ??

lycka till o du fixar det puss kram cillen

2008-07-18 @ 10:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0