Bruce Springsteen = Kärlek!

Ojoj, vilken helg. Jag säger bara det.
Vi åkte till Göteborg i fredags med förväntningarna på högsta nivå. Vi tog det lugnt under dagen. Satt vid näckrosdammen och drack lite öl sen gick vi och åt hamburgare. Vid 6-tiden drog vi oss mot ullvi och ställde oss i kön. Den var inte så överdrivet lång när vi kom men efter 10 minuter hade den växt så fruktansvärt mycket så det var tur att vi kom när vi kom. Vi gick in på planen och satte oss ner där vi sen tänkte hålla oss hela kvällen. Över 2 timmar satt vi där och då hann vi både bli solbrända och blöta av den lilla regnskur som kom.

Bruce bjöd på en så fruktansvärt bra konsert. Han är så närvarande med publiken så det kändes inte som att han sjöng för oss utan mer med oss. Mycket dans och lite mys och otrolig kärlek var vad kvällen bjöd på.

Lördagen gick jag på stan och spenderade lite pengar. Umgicks med Linn, Coffe och hennes familj. Det var mysigt. Mot kvällen lämnade jag dem och träffade de andra igen och vi tog oss till ett stort berg där vi satt med några öl och såg ut över ullvi. Eller ja, nästan iallafall. Allt utom scenen. Men vi hörde konserten och efter det så kändes det fullbordat. Man borde ha gått på båda konserterna för han hade så olika repertoarer båda kvällarna att den ena kompletterade den andra.

Jag innan konserten
innan konserten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0