Ännu ett Maddeinlägg :)

Nu har Madde också tagit sig ut i världen med bikini. Hon är, precis som jag, opererad med stomi. Jag är så glad över att det finns fler som jag som har samma tankar och bekymmer som en själv. Det är skönt att bli uppmuntrad och kunna glädjas med andra.

Just nu sitter jag och kollar på "Kingdom of Heaven". Vilken jag nu bör återgå till så att jag inte missar för mycket av slutet här men det var detta som flög runt i mina tankar just nu iallafall!

Vill ni kika in Maddes blogg så har jag nu fixat en länk till hennes blogg.


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Åh tack vad gullig du är! :-) Ska fixa en länk till din blogg också!!! :-)

2008-07-28 @ 02:23:47
URL: http://maddepladder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0