Sista dagen på året...

Jag skrev ett inlägg igår men det hände nåt så nu när jag kollade så låg bara halva i utkastet. Aldrig att man orkar skriva om allting.

Detta blir sista inlägget för det här året.
Jag skulle gått på middag om en timme men det hände lite grejer med min festblåsa till ikväll så nu sitter jag här och är sjukt av. Köpta smycken och allt därtill får väl hamna i nån låda och sen får jag ta och leta fram nåt annat sunkigt och gå ännu senare. Just nu vill jag bara sova!

Nu ska jag laga spaghetti och köttfärsås och sen ska jag göra mig iordning!!

Gott Nytt år på er alla :D


Kommentarer
Nillano

Vad hände med festblåsan?

2009-01-05 @ 02:32:21
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0